tirsdag 24. november 2015

Hvem vet?

Altså, nå om dagen så er det så mye som skjer. Og jeg klarer ikke helt å stoppe opp med det jeg holder på med, og vurderer derfor om bloggen skal få starte opp igjen. Men samtidig veeeeldig usikker.
Blir det tid? Har jeg nok tull å skrive om? Har jeg nok med de 1000 tingene som skjer rundt meg/oss?

Ville du lest om den ble startet opp igjen?

Jeg har så lyst til å dele, men samtidig være helt privat. Hva er best for meg? Nei, det aner jeg ikke. 

Livet har bydd på så mange muligheter, konflikter, utfordringer og flotte dager siden sist jeg skrev. Mammarollen er ikke helt som jeg så for meg, noen dager drar jeg meg i håret og andre dager gråter jeg av glede. 

Og ja, jeg er kjempe flink til å bake! Ser du ikke det? (Glasuren ble forøvrig veldig god, resten av kaka? Not so mush)

Men er det mammarollen jeg vil skrive om? Vet ikke! Kanskje det er hobbyer jeg skal skrive om? Hmm. 
Eller litt av alt? Jeg er jo en person som hopper videre fra en ting til en annen før jeg egentlig har fått fullført det forrige. Så hvem vet hva jeg vil skrive om? Og hvem vet om jeg skal starte opp igjen? 
Vet du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...