torsdag 31. juli 2014

~ På'n igjen ~

Hei mine kjære blogg lesere! 

Nå har jeg vært borte ganske lenge. Og beklager venner, men jeg har måtte vært mamma. Tiden har løpt av gårde siden jeg skrev forrige innlegg i januar. Da begynte jo ting endelig å rette seg for Julian, og det er virkelig en sann drøm å være mamma for den lille (store) tassen!

I mellom tiden har vi flyttet til ett litt større og MYE finere hus. Alt er på ett plan og vi stor trives. Julian slo seg til ro allerede første natta, og trives godt som bare det. Som jeg sier til alle andre "Nå er vi hjemme"!! Det er en utrolig deilig følelse å sitte med.
Vi fikk også solgt det forrige huset allerede dagen etter visning, DET hadde jeg aldri trodd, og spesielt ikke så nære takst.

Så våren har gått med på å komme i orden i huset, ute på tur i nærmiljøet (ENDELIG kan vi bare gå ut av døra for å gå en tur uten å måtte gå på en veldig trafikkert og farlig vei), ute i hagen, trene og vært sammen med venner og familie.



I den første sommer måneden, Juni ble værdens bæste lillesøster konfirmert! Så nå har også hun kommet inn i de "voksnes rekker". Dagen ble feiret med familien og vi koste oss alle man. Fredagen før konfirmasjonen startet jeg å jobbe igjen. Jeg gruet meg noe fryktelig, men det gikk kjempe fint. Det er godt å ha ett voksen liv igjen, og det var godt å bare kunne ta på seg skoene å gå ut å sette seg i bilen uten å drasse med seg vogn, barn og annet nødvendig utstyr. Jeg har jo med meg en veske som veier ca ett tonn, men det er mitt "nødvendige" utstyr.

Julian har fylt 1ÅR!!!!!! Hvor har tiden blitt av? 24 Juli og påfølgende helg ble han feiret stort med både familie og faddere. Det var utrolig koselig og Julian fikk så mye fint, selv om bursdagsbarnet selv var mest fornøyd med alle bursdags kortene.

Og siden jeg er så godt i gang med å oppdatere dere på hva som har skjedd så får jeg hviske dere min lille hemmelighet.......Julian skal bli storebror!! 


Håper alt står bra til med deg og dine, og at sommeren så langt har vært fantastisk! Håper jeg hører i fra deg :) 

               

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt hus og den nye babyen som er på vei:D her kommer de på løpende bånd;) Tenk at babyene våre allerede er 1 år!! jeg synes vi nettopp skrev innlegg på bloggene våre om hvor spente vi var!!
    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) åja, det gjør de virkelig :D Tiden har gått så utrolig fort, forstår virkelig ikke hvor tiden har blitt av. Hyggelig å høre fra deg igjen, tiltross for at jeg har vært borte så lenge <3 Klem til deg <3

      Slett

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...