torsdag 18. juli 2013

~ I dag er dagen... ~

...som vi har telt ned til siden vi var på ultralyd og fikk se den lille i magen. Det er en uke over min termin som var den 11.juli, men tigergutten lar oss vente veldig spente.


Han har det nok veldig godt der inne, og virker ikke som at han vil høre på at han får det minst like godt her ute hos oss. 

"Han kommer når han er klar"
- Jada, jada.. Fult klar over det. Men kan han ikke være klar nå? Jeg/vi er hvertfall klare. 

Men han skal nå få være der inne litt til om han trenger det. Skjønner det høres skummelt ut å komme ut hvor alle lydene er mye høyere, det er kaldere og man plutselig får stor plass. 

❤ Velkommen skal han være uansett når han bestemmer seg for å komme ❤

Noen bilder i ventetiden....
- skikkelig blinkskudd, men her er beviset på hvor mange puter som skal til for å sitte komfortabelt -

- HerrFloden er lei av å vente.. "Går mye fortere når man sover" -

- varmt og kjedelig å vente, Susie ligger rett ut ❤ "og når jeg ikke ligger her så er jeg gjerne på taket" -

- Når kommer'n a?? Altså det er godt at det er stille å rolig, men hadde vært greit å få hilse på han "lillebror" dere snakker så mye om ❤ Milla -

2 kommentarer:

  1. Jeg tror han kommer om 2 dager;) Lykke til når ting begynner å skje:D mannen får bare sove mens han kan;)

    SvarSlett
  2. Hold ut :) ikke lenge igjen nå :) jeg er 7 dager over i dag ææææææææh!!!!
    Plutselig er han her :D

    SvarSlett

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...