torsdag 16. mai 2013

~ Nøkkelringer og smokkesnorer ~


For en liten stund siden bestilte jeg meg en del perler osv for å lage smokkesnor! Bestilte også så jeg kunne lage nøkkelringer.

Har nå prøvd meg frem litt og synes dette er kjempe gøy. Men også litt vanskelig med tanke på åssen jeg skal feste det, så driver å prøver meg fram :) Noen tips noen??

Ønsker du deg nøkkelring, smokkesnor til den lille, vognpynt o.l så gi beskjed! Tar i mot bestilling, men har ikke veldig mye perler enda siden dette koster en del. Men jeg trenger noen prøve-kaniner, siden jeg ikke trenger så mange selv :p 

Her kommer noen av de jeg har laget!







Hva synes du?


               

4 kommentarer:

  1. Så flink du er :) du burde knyte dobbelknute og smelte endene med lighter så knuten ikke går opp. Og etterbrenne i ny og ne :)
    Skal lage smokkesnor og vognpynt til lillebror også :) bestiller du på etsy? Der er det billig :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D hiih.
      Ja, slik jeg gjorde det på den siste hvertfall! Men er ikke helt venn med tråden :p

      Det er så gøy å lage slik :D Bestilte fra HobbyFunHouse.dk, men fant siden igjennom etsy.
      Har du noen linker du vil dele fra etsy du bestiller fra eller? ;)

      Slett
  2. Så fine!:) kanskje du kan lage en til meg når jeg har funnet navn til prinsessen:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Ja, det må gå ann vettu! Du får ta kontakt ;)
      Klem

      Slett

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...