mandag 6. mai 2013

~ Babyens første telefon ~


Endelig fikk jeg somla meg til å gå inn på flust.no og bestille babycall. Og den kom i posten forrige uke! Vi bestilte philips avent scd535, og håper vi kommer til å bli fornøyd med den! Denne er hvertfall best i test, og kostet 1095,- + frakt.

Men vi betalte ingenting siden jeg hadde såpass mye trumf poeng ;) hurra..

Hoved punktene til babycallen:
- Ingen interferens og privat kobling garanteres.
- Overvåking av lyd, temperatur og luftfuktighet.
- DECT-monitorene våre gir deg trygghet ved at du kan føle deg nær babyen selv om du ikke er i samme rom.
- Med den nye ØKO-modusen kan du også bli mer miljøvennlig samtidig som du beholder forbindelsen.

Vi vurderte med kamera også, men så egentlig ikke helt behovet. Hadde sikkert vært spennende den første uken, men så vidt jeg har skjønt på andre mødre så kjenner man igjen hva det gjelder på barnets gråt/lyder.

Vi testet den litt her med HerrFloden som baby, og jeg syntes det var god lyd i den! Kan komme med en brukervurdering når vi har fått brukt den litt!

Så ingen telefon til babyen selv om man har TALK funksjon på foreldre enheten så man kan "snakke" med barnet.

Hvilken babycall har dere valgt, og hvorfor?



               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...