tirsdag 29. januar 2013

~ Gravid Uke 17 ~

I dag er jeg 17 uker på vei, og jeg synes ukene går ganske så fort. Om ti dager skal jeg på den ordinære ultralyden, så håper virkelig alt står bra til med den lille. Siden mannen min ikke vil vite kjønnet på bitte lille så blir den bare kalt lille, bittelille, knøttet eller noe annet her på bloggen!

-Termin: 11. Juli 2013
-Uker på vei: 17+0
-Igjen til termin: 163 dager!
-Gjennomførte kontroller: lege uke 10+3, jordmor uke 16
-Neste kontroll: Ultralyd 8. Februar
-Kjønn: Uvisst!
-Navn: Ikke tenkt noe særlig på det.
-Vekt ca: 220g
-Lengde ca: 18cm

-Aktivitet innenfra: Kjenner babyspark, og akkurat som at h*n turner ♥
-Babyens leie: Svømmer rundt der inne..
-Utålmodig: Litt :)
-Innkjøp til babyen: litt klær, teppe, bleiebøtte.
-Utstyr som mangler: Omtrent alt ♥
-Matkikk: Må ha sjokomelk på morgenen, ellers varierer det.
-Tanker om fødselen: Hæ, skal jeg føde? :o

I dag kom ei jeg jobber sammen med innom jobben med sin jentebaby på litt under en mnd, og jeg fikk ikke noe særlig mer lyst til å få ut min. Og jeg er ikke halvveis engang :o shit! Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

Har forresten ikke sovet noe særlig på 3 dager pga bekkenet/ryggen eller hva det er. Vondt gjør det hvertfall. Hurra! Og allerede nå? Håper det går over og at det ikke er bekkenløsning eller låsning. :)

Hvordan har du det i dag kjære leser?

Klem fra FruFloden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Takk for besøket, det hadde vært utrolig hyggelig med en hilsen :) Klem fra FruFloden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...